sexta-feira, dezembro 30, 2005

Iago Vilar em liberdade na manhá de hoje

Iago Vilar, colaborador da AMI e activista da Esmorga, recuperou a sua liberdade durante a manhá de hoje após passar a noite na comandáncia da Corunha da Guardia Civil. O jovem passou a disposiçom judicial nos julgados das Fontinhas (Compostela) por volta das 10hh:30 da manhá, decretando minutos depois o juiz a sua posta em liberdade com cárregos. Lembremos que o Iago foi detido na sua morada no dia de onte e transladado ao cuartel da Guardia Civil de Ourense. Nessa mesma manhá regressou para a sua morada acompanhado de agentes do instituto armado para realizar o registo domiciliário e intervir objectos pessoais, entre eles dous computadores.

A detençom do companheiro enmarca-se dentro da operaçom Castinheiras, toda vez que o juiz teria encontrado na relaçom do detido com a página web da AMI motivo suficiente para o seu encausamento. Porém, contra Iago Vilar nom pesam várias das acusaçons que fôrom motivo de detençom para os outros 10 companheiros detidos em Novembro.

Umha concentraçom convocada polo organismo popular anti-repressivo Ceivar juntou nos julgados de Compostela por volta de quinze pessoas para receber o companheiro. Do mesmo modo, Ceivar convocou umha manifestaçom na tarde de hoje na Praça do Ferro de Ourense às 20 hh da tarde. Chamamos à participaçom activa da mesma.


Da AMI reiteramos na postura exprimida já em várias ocasions a respeito das detençons contra militantes da nossa organizaçom e pessoas do entorno. A repressom nom vai calar as vozes da mocidade combativa da Galiza. Temos motivos polos que luitar e seguiremos fazendo-o. Por muitas voltas que o instituto armado queira dar, por muitos golpes e sumários que a Audiência espanhola ou os juizes fascistas queiram dar nós temo-lo claro: nem um passo atrás. Fazemos, também, um chamamento à solidariedade activa para combater a repressom espanhola.

A luita é o único caminho!
Adiante a mocidade combativa!
Mais informaçom em www.ceivar.org

1 comentário:

Unknown disse...

>:-( cabróns