segunda-feira, dezembro 19, 2005

Celebrou-se manifestaçom nacional contra a repressom

Mais de meio milhar de pessoas participárom onte na manifestaçom nacional convocada pola Plataforma Galega contra a Repressom. Passadas as 12hh30 da manhá a marcha concentrada inicialmente na Alameda da cidade de Compostela partiu percorrendo a zona nova da cidade antes de entrar na zona velha para finalizar na Praça das Pratarias. Umha vez ali Séchu Sende deu leitura ao manifesto da convocátoria e, enquanto o nosso hino nacional era entonado, dous encarapuçados queimárom um moneco que representava a figura de um Guardia Civil.

Da nossa organizaçom participamos da marcha com umha faiza sob a legenda: Nom somos inocentes, orgulhamo-nos de defender a Terra. A seguir apresentamos o seu texto na íntegra.

No passado dia 14 de Novembro, dez independentistas fôrom sequestrados pola Guardia Civil e levad@s a Madrid, acusad@s de pertencer à AMI e, com isto, dos delitos de enaltecimento do terrorismo, danos, desordens públicas e associaçom ilícita. Perante estes factos da AMI queremos manifestar:

-Que se "desordens públicas" é sair à rua para exercer o nosso direito à livre expressom e manifestaçom, e mobilizar-nos exigindo democracia e liberdade para a Galiza, NOM SOMOS INOCENTES.

-Que se o delito de "associaçom ilícita" compreende a superaçom do individualismo e a submissom, assim como a auto-organizaçom da mocidade galega mai combativa para luitar contra Espanha com a finalidade de conquistar umha Galiza Independente e Socialista, NOM SOMOS INOCENTES.

-Que se "enaltecimento do terrorismo" é defender e orgulhar-se de quem luita e defende a Terra, de quem vaia além das palavras e transforma em factos a sua oposiçom ao colonislismo, à injustiça, à exploraçom e à opressom de todo tipo, NOM SOMOS INOCENTES.

-Que se por "danos" se entendem as acçons de resistência do Povo, a sabotagem dos planos de expólio da nossa Terra, o enfrentamento directo contra quem realmente dana o nosso país e o nosso povo para benefício próprio, nós, ainda que nom practiquemos este tipo de acçons, entendemo-las, justificamo-las e aplaudimo-las e, nesse sentido, NOM SOMOS INOCENTES.

Esta é a legalidade espanhola com a que pretendem legitimar a sua violência e o espólio da nossa Naçom. A SUA LEGALIDADE NOM É A NOSSA. Neste país os únicos terroristas som os que destruem os nossos sectores productivos, condenam ao paro e à emigraçom à mocidade, submetem e agredem as mulheres, especulam com a vivenda, detruem a nossa terra com as infraestruturas para o enriquecemento capitalista, contruem minicentrais esbanjando os rios, querem acabar com a nossa língua e cultura, os que pretendem coartar o direito a organizar-se por meio do terror, os que metem em prissom a mocidade mais coerente... ESSES SI SOM OS VERDADEIROS CRIADORES DO TERROR.
Mas nom conseguirám parar-nos! Da Assembleia da Mocidade Independentista somos conscientes de que A LUITA É O ÚNICO CAMINHO, e nessa direcçom seguiremos avançando.

AVANTE A MOCIDADE COMBATIVA!
DEFENDER A TERRA NOM É DELITO!
CANHA CONTRA ESPANHA!

Dezembro de 2005, aminacional@gmail.com

Tendes umha fotografia da concentraçom nesta ligaçom: http://www.ceivar.org/imagens/novas/18d.jpg

Sem comentários: