quarta-feira, dezembro 28, 2005

A espanhola nom nos representa. Avante a selecçom galega!

O anuncio de que em Dezembro a Seleçom Galega ia disputar o seu primeiro jogo foi muito bem recebida pola sociedade galega e em especial pola mocidade. A demanda de umha Selecçom que nos represente como naçom nas competiçons oficiais foi comum a amplos sectores da sociedade galega. Da AMI levamos tempo trabalhando para fazer disto umha realidade. Hoje dá-se um passo importante face esse objectivo.

Nom queremos só umha seleçom para jogar amigáveis umha vez no ano. Milhares de galegos e galegas iremos a esse primeiro jogo nom simplesmente para desfrutar do nosso futebol, mas também a seguir reivindicando umha verdadeira selecçom que poda competir em igualdade de condiçons nas competiçons internacionais.

Além disto sabemos que o nosso território nacional está amputado pola configuraçom da actual Comunidade Autónoma e que polo tanto qualquer verdadeira Selecçom tem o direito de contar nas suas fileiras com jogadores e jogadoras desses territórios. Nós apostamos por umha verdadeira Selecçom Nacional e nom por umha Selecçom Autonómica. Pensamos que este é o sentir da grande maioria dos siareiros e das siareiras do nosso pais.

Além do futebol , nós exigimos que em todos os desportos tenhamos umha selecçom nacional galega , consideramos que qualquer desportista galeg@ tem o direito de competir defendendo a sua naçom e nom a espanhola.

Este é um passo importante do que cumpre nom recuar. O Estado Espanhol tem na sua Selecçom de futebol um dos símbolos mais importantes do espanholismo , trata de bombardear nos meios espanhóis cada vez que há um jogo da sua Seleçom. Em Sam Láçaro as únicas bandeiras que vamos ver som as galegas e queremos fazer porque a única seleçom na Galiza seja a Selecçom Galega.


Neste sentido, fazemos um enérgico chamamento à participaçom das actividades que @s Siareir@s galeg@s tenhem programadas para o dia de manhá. Desde a manifestaçom, que partirá da Praça das Pratarias por volta das 18hh30 da tarde até o concerto previsto pola noite. Tendes mais informaçom detalhada do programa de actividades na própria página d@s Siareir@s http://www.siareirosgalegos.org.

Vemo-nos lá!
Avante a selecçom galega!



Sem comentários: